Saturday 23 December 2017

Teletrade forex pareri de tabletele


Damnrock 13 de agosto de 2008 Ao aplicar o imóvel TeleTrader care iti accepta ordinele instantâneo, intarziere de cel menos 0.5 secunde (atat am intampinat dupa 2 zile de umblat em ea), iti acorda pana la 100.000036. Prea multe nu stiu sa va spun. Stiu, din contrato, ca ei sunt o reprezentanta pentru o firma din Cingapura e no contrato se precizeaza ca orice riscuri, mai bine zis toate riscurile, si le asuma clientul. Este é normal, assim como o contrato de assinatura. Pe cine altcineva imi recomandati tradelover 14 Ago 2008 Ba din contra, de pe site afli cele mai multe lucruri. Nu am lucrat niciodata cu ei, dar dupa cum se prezinta nu imi inspira incredere. O firma detinuta integral de rusi, inmatriculata em Hong Kong. Omologat de o chinezarie. Eu, como um fornecedor de corretores, inregistrat in EU sau USA. Pádela da web, engenheiro de probabilidade, importação e exportação de celíacos. Rusesc. Ha ha. Nici o filiala intr-o tara regularizata. Doar la rusi, la turci, no fostul bloc estic, bla bla. De ce Dar asta m-a dat pe spate: Contas Garantis - iti garanteaza ca nu pierzi, oricum ar evolua piata, iti poti recupera cel putin investitia facuta. Hai sa fim seriosi, intermediário de atendimento e asa de idiota De altfel, daca dai clique em pe quotdetaliiquot despre aceste conturi, vei descoperi ca e singurul link broken din toata pagina: nu exista detalii despre asa ceva, iar titlul ferestrei de eroare apare in ruseste: Quot404-strania ne naidenaquot, bhuaa ha ha, desi mesajul e frumos, na área. Mai, cum naiba ii gasiti vorba lui Tavi. P. S. Depois edite: partea cu quottoate riscurile si le asuma clientulquot e normala la orice broker, daca se refera la tranzactii proaste, la linia de internet, a eroria de hardware e assistência técnica NU SURVIN de partea brokerului. O ar trebui insa sa fie responsabil pentru disfunctii ale serverelor proprii, intreruperi de flux la cotatii, spike-uri care nu se regasesc la alti brokeri (parar de caçar), etc. Editado por tradelover, 14 de agosto de 2008 - 07:36 AM. MariusTrader 14 de agosto de 2008 Salute, eu estou com uma avaliação completa e 2 meses atrás, eu estou de acordo com a avaliação e não posso deixar de ter um problema. Platforme. La orice stire, vei observa ca pretul se misca sus jos cu 30-40-50 pips foarte rapid. Eu nu stiu cum stau lucrurile la alt broker, insa e foarte enervant ca la fiecare stire sa vezi cum lumanarea se face verde apoi Rosie apoi verde apoi rosie, em incercarea lor de a vana stop-loss-urile. Ordinele de TP, SL sau celelelte ordine la piata sunt exectuate totusi la pip, nu exista slippage. Legat de executia ordinelor, como spune ca e em regula, insa nu dureza doar 0.5 sec ci vreo 3-4 (depinde si de conexiunea la internet ).Legat de retigerea banilor, totul e ok, banii ajung em 3 4 zile. Daca nu tranzactionezi la stiri, si nu tii cont de spread de cam mari (5 pips pe eur - usd, gbp - usd, usd - jpy), ar fi un corretor acceptabil. Totusi, daca strategia ta implica si tranzactionatul macar la anunturile majore, Ai mare grija pt ca poti sa pierzi multi bani. Tavistar 14 de agosto de 2008 Spreaduri cam mari (em paranteza sunt spreaduri omenesti): EURCHF 51-2 EURGBP 71-2 EURJPY 72-3 EURUSD 51-2 GBPCHF 105-7 GBPJPY 7 GBPUSD 52-3 NZDUSD 52-3 USDCAD 52-3 USDCHF 52-3 Daca adaugam si faptul ca execução este intarziata cu 3-4 secunde, pretul platit pe spreaduri este cel putin dublu fata de cel afisat. De ce Pt. Ca la fiecare deschidereinchidere a uni pozitii executia ordinului este intarziata. Daca cursul se misca em favoarea ta, esti executat the cat ai cerut. Daca in cele 3-4 sec cursul se misca in defavoarea ta, esti executat la cursul brokerului. Se pierd cel putin inca 2-3 pipsi (pe romaneste esti furat). Pt. Cei care tranzactioneaza intra day (cu targeturi mici) este un dezastru. Remediul: pendente ordere pt. Intrarea em piata, alvo e SL fixat pe fiecare ordin. Dar si asa nu ai garantia ca esti executando a cat ai fixat ordinele. De multe ori la astfel de brokeri ai surpriza sa vezi cursul trecand prin TP ca prin roança e plataforma de uita sa-ti executar TP. Sau mai vezi un spike ciudat chiar linga SL tau. Dar, stiind toate acestea noi stim cum sa ne protejam. Editado por tavistar, 14 de agosto de 2008 - 09:34 AM. Chamas 14 de agosto de 2008 Salute, eu estou no dia a dia, na minha vida, na minha vida, na minha vida, na minha vida. Platforme. La orice stire, vei observa ca pretul se misca sus jos cu 30-40-50 pips foarte rapid. Eu nu stiu cum stau lucrurile la alt broker, insa e foarte enervant ca la fiecare stire sa vezi cum lumanarea se face verde apoi Rosie apoi verde apoi rosie, em incercarea lor de a vana stop-loss-urile. Ordinele de TP, SL sau celelelte ordine la piata sunt exectuate totusi la pip, nu exista slippage. Legat de executia ordinelor, como spune ca e em regula, insa nu dureza doar 0.5 sec ci vreo 3-4 (depinde si de conexiunea la internet ).Legat de retigerea banilor, totul e ok, banii ajung em 3 4 zile. Daca nu tranzactionezi la stiri, si nu tii cont de spread de cam mari (5 pips pe eur - usd, gbp - usd, usd - jpy), ar fi un corretor acceptabil. Totusi, daca strategia ta implica si tranzactionatul macar la anunturile majore, Ai mare grija pt ca poti sa pierzi multi bani. Hehe cu teletrade din bucuresti e o poveste lunga e unori lipseste bucati importante din ceeea ce fac ei acolo. Ca sa incep cu inceputul, cunosc foarte bine platforma lor, eu tranzactione pe unul din conturi la ei, dar nu este al meu site (de acordo com a plataforma de lucros de contatos) cat de slippage ce sa zic am avut o adevrata aventura cu teletrade dar Em ziua aia uma intrechura orice masura, si ca sa nu vb din aiureli nu eres singur ci cu un amic care mai posteaza si the din cand in cand si daca vede postu poate confirma --stiti cat a durat deschiderea unei tranzactii o jumatate de ora Si chiar nu glumesc (legatura a internet era forte ca lucram si pe alta platforma a alt broker e asta se intampla acu 2 saptamani) dadeam ordin si imi dadea alt pret volatilitatea nu era como a mare inca nu incepuse nebunia cu caderile astea, si imi dadea Alt pret si dau alt pret de vreo 6 ori la rand nu n aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Am vrut sa vad pana unde merg ei cu pros Astea inteligente). Dupa care nu au mai facut la nivelul asta dar mie imi ia mai de 10 15 sec a um momento inesquecível, bem como a aventura in locadora. Cat de volatilitate la stiri nu stiu ce sa zic am comparat cu mai multe platforme si nu am vazut miscari mai mari de 5 7 pips poate 10 dar eu nu stiu sa fi vazut mai mare de atat. Speardurile sunt imense majorele 5 crosurile 7 si unori 10 pana la 12 pips exoticele. Dar daca totul a fost ok pana aici sa vedeti de acu incolo (se chiar cei care au mai multa exeprinta si au trecut prin multi brokeri daca pote sa ineterpreteze asta: --ei au lot standard--. Voi ati mai auzit ca tot francu Inclusive crosurile canadianu si crosurile lui (tot ce e aud. Nzd, etc.) punctul la un lot standard sa fie de 15 usd. La majore e mai normal e de 10 lira si dolar si 9 si ceva sau 8 70 the yen si toate astea Sunt reale. Asa ca nu va faceti iluzii. Editado por chamas, 14 de agosto de 2008 - 08:11 PM. SirShrek 15 de agosto de 2008 Mai daca te intereseaza asa mult au si site em Romana ro. teletrade-dj Daca te uiti pe bestjobs sau ejobs . Vezi posturi de la ei, ceva de verdade, não é o supermercado supermercado. Eu estou de acordo com o site da empresa. Publique o teletrade e o seu disco na tela. Por favor, clique no botão direito do mouse. A avut grija TAVI de mina está em plasa. Sunt niste maimutoi mincinosi mai ales cu postul de job, nu ai cum sa inveti sa faci bani cu adevarat em 3 saptamani ce iti prezinta ei acolo. Numai ca au birou em Unirii si veneau foarte multi la trainning si costa 600 RON de pers. Deci asa fac ei banii de pipsi am urmarit posturile lor pe ejobs si bestjobs ma apuca rasul la o perioada de timp mai introduzir sau schimba ceva ca sa atraga lumea, dar au inceput sa cam aiba lipsa de persoane pe acolo ca de sa cam prins lumea . Oricum cam asta fost de teapa legata de trainning. Mais ca. Ohoooo iti da verdade de te rúpia. TX TAVI Asa platforma este inceata, fura, spreadurile sunt imense eu o tineam numai pt demo dar si la aia am renuntat e am revenit the NF care acum e FXPro, adica cu alte cuvinte nici de demo nu e buna sa iti faci calculele dapai sa Mai bagi bani in ei. Cursul este incet mereu em urma, testat pe timpul ala nu era niciodata inaintea oricarei alte platforme cu cuidado ma jucam eu atunci mereu mereu era em urma cursul si dupa cateva secunde bune pana se alia la aceeasi valoare cu celelalte, Além disso, não deixe de falar, mas não deixe de fazer uma demonstração, mas não deixe de entrar em contato com a Internet. Deci daca nici pe demo nu iti dai silinta sa faci ceve care sa acapareze ochii omului, pe real ce sa mai zic. Sfat cauta alt broker serios, cred ca FXPro sunt buni ca am vazet ca multa lume a vb frumos de ei, si iti ofera si MT ca sa sa strategia pe el, dar em NICI UN CAZ SA NU TE BAGI LA TELETRADE CONFIÇA-ME MARE TEAPA . O acórdão Inteligente da Internet é um apanhador de acrobacias, ei asta si urmaresc sa scoata bani dintr-un cacat. O fabricante de mercado do CA é uma empresa que tem uma grande variedade de produtos e serviços. O fabricante de mercado de produtos de carvão e as máquinas de produção de carvão, 3 4 mana ceva de genu, compania da este China. Ala mare care il au sunt pusi si 1 2 pipsi pentru cei din Romênia. Din ce povestea tipul ala e ceva de genu Chinezoi - Rusi - Romani iar spredul se imparte intre ei, deaia este si asa mare. ORICUM MA INTIND SI VREAU SA MAI CITESC SI UE DIN FORUMUL ASTA CA AM CAM LIPSIT CEVA SI TRE SA RECUPEREZ. FIQUE DE TELETRADE DJ. Editado por SirShrek, 15 de agosto de 2008 - 09:08 AM. MariusTrader 15 de agosto de 2008 Salute, eu estou de acordo com a aproximação 2 ani insa mi-am retras banii luna trecuta pentru ca in ultima vreme au devenit neseriosi. Tot timpul apar quotcoditequot ciudate, mai ales in timpul stirilor, care nu se regasesc pe alte Platforme. La orice stire, vei observa ca pretul se misca sus jos cu 30-40-50 pips foarte rapid. Eu nu stiu cum stau lucrurile la alt broker, insa e foarte enervant ca la fiecare stire sa vezi cum lumanarea se face verde apoi Rosie apoi verde apoi rosie, em incercarea lor de a vana stop-loss-urile. Ordinele de TP, SL sau celelelte ordine la piata sunt exectuate totusi la pip, nu exista slippage. Legat de executia ordinelor, como spune ca e em regula, insa nu dureza doar 0.5 sec ci vreo 3-4 (depinde si de conexiunea la internet ).Legat de retigerea banilor, totul e ok, banii ajung em 3 4 zile. Daca nu tranzactionezi la stiri, si nu tii cont de spread de cam mari (5 pips pe eur - usd, gbp - usd, usd - jpy), ar fi un corretor acceptabil. Totusi, daca strategia ta implica si tranzactionatul macar la anunturile majore, Ai mare grija pt ca poti sa pierzi multi bani. Hehe cu teletrade din bucuresti e o poveste lunga e unori lipseste bucati importante din ceeea ce fac ei acolo. Ca sa incep cu inceputul, cunosc foarte bine platforma lor, eu tranzactione pe unul din conturi la ei, dar nu este al meu site (de acordo com a plataforma de lucros de contatos) cat de slippage ce sa zic am avut o adevrata aventura cu teletrade dar Em ziua aia uma intrechura orice masura, si ca sa nu vb din aiureli nu eres singur ci cu un amic care mai posteaza si the din cand in cand si daca vede postu poate confirma --stiti cat a durat deschiderea unei tranzactii o jumatate de ora Si chiar nu glumesc (legatura a internet era forte ca lucram si pe alta platforma a alt broker e asta se intampla acu 2 saptamani) dadeam ordin si imi dadea alt pret volatilitatea nu era como a mare inca nu incepuse nebunia cu caderile astea, si imi dadea Alt pret si dau alt pret de vreo 6 ori la rand nu n aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Am vrut sa vad pana unde merg ei cu pros Astea inteligente). Dupa care nu au mai facut la nivelul asta dar mie imi ia mai de 10 15 sec a um momento inesquecível, bem como a aventura in locadora. Cat de volatilitate la stiri nu stiu ce sa zic am comparat cu mai multe platforme si nu am vazut miscari mai mari de 5 7 pips poate 10 dar eu nu stiu sa fi vazut mai mare de atat. Speardurile sunt imense majorele 5 crosurile 7 si unori 10 pana la 12 pips exoticele. Dar daca totul a fost ok pana aici sa vedeti de acu incolo (se chiar cei care au mai multa exeprinta si au trecut prin multi brokeri daca pote sa ineterpreteze asta: --ei au lot standard--. Voi ati mai auzit ca tot francu Inclusive crosurile canadianu si crosurile lui (tot ce e aud. Nzd, etc.) punctul la un lot standard sa fie de 15 usd. La majore e mai normal e de 10 lira si dolar si 9 si ceva sau 8 70 the yen si toate astea O que é mais importante, é o que é o que é o que é o que é o que é o que é o que é o que é mais importante. Além disso, Zeci de requotes, insa mai greu a fost so inchid :) de la un 30 am inchis-o pe minus. Treaba e ca acum 1-2 ani nu existau lucrurile astea, pot spune ca la antemurile majore erau ireprosabili, intram cu ordine de Buysell stop cu SL la 10pips si nu erau probleme. Acum se joaca cu pretul sus jos, pana quotculegquot toate SL, si apoi lasa cursul sa isi continuie miscarea initiala. Devine frustrant dupa ce o patesti de mai multe ori si daca ou sa continuam em maniera asta, ou são dispara em curand. Palaxia. eu 15 Ago 2008 E perfeito normal sa aibe spread-uri mare. Pana la urma, pana a ajuns na Romênia, s-a trecut prin multi intermediari. Além disso, eu sou um empresário. Eu sou pessoal, eu sou o melhor, eu sou o melhor do que eu sou. Aveam destul de multe cunostinte, iar partea de inceput, teoria, mi s-a parut destul de plictisitoare. Tipul care preda pare ok. Explica frumos. Doar ca. Din anumite motive n-a fost de acord sa intru si in faza practica a cursului. Probabil pentru ca ei fac acest curs pentress viitorii angajati, si nu pentru cei cuidado vor sa tranzactioneze pe cont propriu. Na verdade, judecandu-i ca pe brokeri. Tineti cont ca Romania e o piata supraevaluata. Asta inseamna spread-uri mari. Judecandu-i ca pe niste pionieri em um trezi apetitul pentru Forex. A romani. SirShrek 15 de agosto de 2008 Eu personal, cand elas la inceput, am vrut sa fac cursul de forex la ei. Aveam destul de multe cunostinte, iar partea de inceput, teoria, mi s-a parut destul de plictisitoare. Tipul care preda pare ok. Explica frumos. Doar ca. Din anumite motive n-a fost de acord sa intru si in faza practica a cursului. Probabil pentru ca ei fac acest curs pentress viitorii angajati, si nu pentru cei cuidado vor sa tranzactioneze pe cont propriu. Post introdus de palaxia. eu pai nu ai fost acceptat ca probabil stiai si ai fi incurcat treaba, nu iti face trainning ca sa te angajeze, angajatul la ei este a bluf. Vor doar sa iti traga banii din buzunar cuasa zis trainning, care sincer dupa o perioada petrecuta pe babypips pe alte site-uri de acest gen, cu explicatiile lui TAVI si asa mai departe ca lista Poate continua. Estou ajaixando a sua opinião sobre uma mudança de senha no mercado de pessoas que estão no meio do caminho. Experimente o 600RON na speranta ca imi da inceputul atat vroiam. Asa ca nici macar banii aia nu merita mai bine citadi e puy intrebari pe site-ul asta la care mai mult ca sigur vei primi raspuns. Na medida em que, em última instância, não está disponível, não é mais do que um cartão de crédito, mas não é mais do que 8%. O máximo de cuidados com a saúde é melhorado. Mais informações sobre o assunto, mais informações sobre o assunto, mais informações sobre o assunto, mais informações sobre o assunto, mais informações sobre o assunto. Ce ma bagam. Iar cu norocul incepatorului, the care vorbeati prin alte topic-uri, aveti dreptate. Eu sou prins em primele zile numai tranzactii bune pe USD YEN e eu sou reusit pe demo sa scot 03668.000. Asa ca, totul mi se parea ireal de simplu. Daca nu mi se mai deschideau ochii cu site-ul vostru, de ieri eram cu bani reali pe teledrade pierzand la greuentarii contradictorii despre TeleTrade Marin Neacsu la 2 Iunie 2008, ora 11:41 Inca o firma de Forex care inseala clientii Firma Teletrade ofera cursuri De Forex em 2 módulos, primul modul este gatuit - partea de teoria, iare cel de-al doilea modul - partea practica. Se platete-600ron. In modulul de teorie nu se invata mare lucru, iar profesorii nu cunosc teorie nici pentru ei daramite pentru ai invata pe altii. Lectiile sunt foarte sarace em continut iar daca ai intrebari - raspunsurile le vei primii cica la cursul practic. La partea pratica de fapt singurul lucru cuide-se com a invata este cum sa platina de uso de câmera e trilhas. Cat despre indicatorii nu se spune decat ca exista e ii poti folosi dupa bunul plac A sfarsitul cursului te cheama cica sa discuti cu unul din sefi - cuidado de fapt este um professor de alta qualidade e confiança - prace ca esti unul dintre cursantii foarte buni si ai obtinut rezultate f bune, chiar daca ai iesit in pierdere pe demo. Iar daca cazi em plasa si investesti o sa ai o pierdere de cateva mii de euro pt ca bineinteles nu ai cum sa cunosti piata dupa numai cateva saptamini de cursura slab prezentate si com informatie vaga. Marcel Bezer la 2 Iunie 2008, ora 17:07 Un raspuns pentru d-ul Neacsu Marin. Numele meu este Marcel Bezer e gerente de solteira da aceasta companie. Personal nu va cunosc si nici nu v-am gasit no baza de date a celor care au urmat cursul. Daca, totusi, se constata ca ati frecventat cursurile noastre si ca serviciile oferte de noi nu s-au ridicat a nivelul asteptat, va invitam la sediul firmei a uma clarificação da situação. Continuou incercam sa imbunatatim metodologia de predecessão e disciplina de ensino primário - um sistema de feedback aplicat tuturor participantilor. Pot sa va demostrezi principe acte (chestionarele completate de participanti pe tot parcursul instruirii-vreo 300 a numar) ca va inselati cand menatia ca treinamento this sarac si ca a partea practica se invata doar cum se foloseste platforma. Daca ati fi citit atent articolul, sou mencionado em: Trainingul nostru ofera elementele de baza, nu ofera produsul finit. Pe baza lui se poate cladi acea abordare personala specifica, se poate adapta profilul e strategia de tranzactionare. Cine va zice ca va ofera sau va vinde o stratetigie de tranzactionare, cuidado sa va aduca profituri peste noapte, acela defapt, são intentia sa va insele. P. S. Si mai am o rugaminte the dvs. She-my spuneti cine s-a dat drept sef em cadrul firmei ca sa va convinga sa deschideti un cont real. Va garantez ca va restitui banii pentru curs (Daca se constata ca ati urmat cursurile noastre si ca aceasta persoana exista) All-In Cz la 3 Iunie 2008, ora 12:39 domnule neacsu esti in necunostinta de cauza. Pot é afirmado com uma base de dados sobre a aquisição de produtos e serviços de consultoria e pesquisa. Em mais eu estou de acordo com o treinamento de Marcel Bezer caruia ii transmitir salutari si green pips. Alin) Bogdan Dragan la 16 Noiembrie 2008, ora 21:54 Bogdan ma numesc si nu stiu ce ai incercat sa facile acolo dar, o sa te corectez putin la ce ai afirmaat mai sus. Eu cu alti cativa oameni, am fost the cursul celor de la Teletrade, nu lucrez cu ei nu am treaba cu ei dar respeito um om de acolo e acel e Marcel Bezer. Platesti 600 RON si ei te invata hmm abecedarul, te invata sa citesti A B C D E inceputul. Daca tu ai crezut ca dupa 4 saptamani care le faci acolo ajungi miliardar. Pfiuu permite-me saídas da Índia e da FOREX. Mais uma vez, te corectez, te invata MT4, nu e platforma lor, este cel mai bun soft ca sa incepi sa iti faci previziuni si sa incepi sa iti dai seama in ce parte se duce un cursus e ce s trebui sa faci. MT4 este folosit de foarte multe firme cuidado no mercado de negócios - por exemplo, FOREX. Altceva no cuidado com o pote contra-prego este ca la nici unu din cei pe cuidado i-am cunoscut a sf cursului nu uma pequena conversa-ul pe cuidado l-ai insirat tu acolo. Si se vede ca, em ciuda cursului de la ei, tot nu ai invatat nimic, de ce. Pentru ca Teletrade nu este o firma buna pentru un incepator pentru ca au spredul a crossuri mare si ai nevoie si de mai multi bani ca sa te joci la ei, nu poti juca cu 300 etc. cel putin pt mina, poate pentru altii este o Buna alegere depinde. Prefira alta firma com alta platô de tranzação, toca MT4 este de baza pentru ca acolo vad ce sa fac si cum. No final, multumesc Marcel ca mi-ai aratat multe chestii de unde sa plec si ce sa invat, multumesc Teletrade ca au cursul si mi-au dat de punção de pornício e recomende cursul tuturor care vor sa investeasca in ei niste bani la inceput, Iar pentru restul in loc sa carcotiti aiurea mai bine da-ti un busca pe google e cititi de acolo e voila nu va mai ofuscati aiurea. Inapoi la articolul Lungul drum al forexului catre profitabilitate

No comments:

Post a Comment